• Պլատֆորմ
    • Բլոգի հարթակ
    • Լենդինգ էջեր
    • Օնլայն խանութներ
    • Լոգոյի պատրաստում
    • Ինտեգրացիաներ
  • Բլոգ
  • Նմուշներ
  • Ստեղծված է Ucraft-ով
  • Գնացուցակ
Ucraft
  • Իմ կայքերը
  • Հաշվի կարգավորումներ
  • Վճարում
  • Բաժանորդագրություններ
  • Օգնություն
  • Դուրս գալ
Մուտք գործել

Մարքեթինգային տերմիններ

  • Մարքեթինգի ուղեցույց
  • >
  • Մարքեթինգային տերմիններ
  • >

Share:

Ձեր բիզնեսը օնլայն տիրույթում զարգացնելու և ներկայացնելու ընթացքը կոչվում է վեբ մարքեթինգ։ Սահմանումը իր մեջ ներառում է տարբեր սոց․ ցանցերի օգտագործումը, էլ․ հասցեների միջոցով գովազդը, SEO օպտիմիզացիան, ֆորումները և այլն։ Այս ամենի և ավելիի մասին կպատմենք հետագա հոդվածներում։ 

Կարդալ >
6595-asset-542x.png

Մարքեթինգային տերմինների բառարան

Վիզուալ գովազդներ: Վիզուալ գովազդները օգնում են երրորդ կողմի դիտորդներին վերադառնալ կայք։

 

Նեյթիվ գովազդներ: Սրանք ի տարբերություն վիզուալ գովազդների, չունեն ուղիղ գովազդի տեսք։ Հիմնականում խառնված են լինում մեդիա հարթակների հետ։

 

Որոնողական համակարգերի մարքեթինգ: Վեբկայքի գովազդ որոնողական համակարգերում։  

 

Որոնողական համակարգերի օպտիմիզացիա (SEO): Բարելավեք կայքի ակտիվությունը՝ կատարելով որոնողական համակարգերի օպտիմիզացիա։

 

Օրգանիկ: Բովանդակություն, որի վրա չեն կիրառվել վճարովի գովազդներ։  

 

Սոցիալական մեդիայի մարքեթինգ: Ակտիվության ապահովումը իրականացվում է սոց․ ցանցերի միջոցով։

 

Համագործակցություն: Սրանք երկշահավետ համագործակցություններ են հաճախորդի և կազմակերպության միջև։

 

Քրաուդ Մարքեթինգ: Նպաստեք Ձեր բիզնեսի առաջխաղացմանը՝ գրավելով հաճախորդների ուշադրությունը։ 

 

Քրաուդ Մարքեթինգ: Նպաստեք Ձեր բիզնեսի առաջխաղացմանը՝ գրավելով հաճախորդների ուշադրությունը։ 

 

Վիդեո Մարքեթինգ: Օգտագործեք այնպիսի պլատֆորմներ, ինչպիսիք են Youtube կամ Vimeo՝ հրապարակելով հոլովակներ։  

 

Փոխակերպումներ: Սա պատմում է բոլոր այն այցելուների մասին, ովքեր հետագայում դարձել են հաճախորդ։ 

 

CTA: Գործողություն ենթադրող կոճակներ։ 

 

Email Մարքեթինգ: Գովազդային արշավներ էլ․ հասցեների միջոցով։ 

Ի՞նչ արժե վեբ մարքեթինգը

Սոցիալական տարբեր ցանցեր և հարթակներ, առաջարկում են գովազդային արշավների համար նախատեսված տարբեր սակագներ։ Արժեքը ուղիղ համեմատական է վեբկայքի նպատակի հետ։

 

  • Գոգ Զալիբեկյան

    Չնայած սա ամենահաճախ հանդիպող հարցերից է, մեր պատասխանը միշտ նույնն է։ Ձեր աշխատանքը լավագույն կերպով ներկայացնելու և տարբեր հարթակների հետ աշխատանքը օրեցօր բարելավելու դեպքում, արժեքը կարող է լինել շատ ցածր։ Որոշ դեպքերում ընթացքը կարող է լինել անվճար։  

Ո՞վ է գնորդը

 
Գնորդը սովորաբար Ձեր բիզնեսի հաճախորդների հավաքական կերպարն է, որը պատասխանում է հետևյալ հարցերին․
 
Քանի՞ տարեկան են Ձեր այցելուները
Ի՞նչ սեռ ունեն
Ի՞նչ լեզվով են խոսում
Ո՞ր երկրից են այցելում վեբկայք
Ի՞նչ սարքավորումներ են օգտագործում
Ո՞րն է ամենահայտնի պրոդուկը իրենց համար
 
  • Իտա Բաբայան

    Պոտենցիալ գնորդի կերպարը ստեղծելիս, փորձեք այն մաքսիմալ մոտեցնել իրականությանը։ Հիմնվեք իրական կյանքից եկող փաստարկների վրա։ Համացանցում առկա տարատեսակ գործիքները նախատեսված են վեբկայքի հետազոտման համար։ Դրանք կօգնեն Ձեզ գնորդի կերպարն ամբողջականացնելու հարցում։  

Վեբ մարքեթինգը գլխավոր նախապայմանը թիրախային խմբի հստակեցումն է։ 

Յուրաքանչյուր որակյալ վեբ Վեբ Մարքեթինգի պլանի հիմքում ընկած է հստակեցված մարքեթինգային արշավի ստրատեգիա։ Թիրախային խմբի հստակեցումը այս գործընթացի առաջին քայլն է։ 
Որպես օրինակ կարող ենք դիտարկել որևէ կազմակերպություն, որը վաճառում է զարդեր։ 
 
Բիզնեսի նպատակ - Դուք ցանկանում եք ընլայլներ  վաճառքը։
Սեռ - Ձեր նախկին փորձից Դուք վստահ եք, որ Ձեր հաճախորդները կանայք են։
Տարիք - 25-35 տարեկան։
Հետաքրքրություններ - Բոհո թրենդներ, զարդեր, արվեստ։
Գտնվելու վայր - Ձեր երկիրը։
Լեզու - Անգլերեն

 

 
Այսպիսով, սա Ձեր թիրախային խմբի դեմոգրաֆիկան է։ Սա կարող եք օգտագործել հետագա մարքեթինգային արշավների ժամանակ։ Այն կօգնի Ձեզ ընլայնել հաճախորդների թիվը։
6674-asset-55.svg
6675-asset-57.svg

*Ucraft-ի ծառայություններից օգտվելու համար, անհրաժեշտ է լրացնել գրանցման ֆորման` ավելացնելով անհրաժեշտ ինֆորմացիան։ Օգտատերը պարտավորվում է ընդունել կայքում տեղադրված Գաղտնիության Քաղաքականությունը և Պայմաններն ու Դրույթները։ 

Վճարվող բոլոր ծառայություններն ակտիվանում են 14 օրվա անվճար փորձնական շրջանից հետո, որի ընթացքում յուրաքանչյուրը կարող է ծանոթանալ տրամադրվող ծառայություններին։ 

Պլատֆորմ
  • Օնլայն խանութներ
  • Լենդինգ էջեր
  • Բլոգի հարթակ
  • Լոգոյի պատրաստում
  • Դիզայնի գործիքներ
  • Անվճար վեբհոսթինգ
  • Առավելություններ
  • Ինտեգրացիաներ
Համայնք
  • Բլոգ
  • Մարքեթինգի ուղեցույց
  • Ակադեմիա
  • Ստեղծված է Ucraft-ով
Կազմակերպություն
  • Մեր մասին
  • Բրենդի ուղեցույց
  • Բոնուսներ
  • White Label լուծում
  • Համագործակցության պլատֆորմ
Հետևեք մեզ

Գաղտնիության քաղաքականություն |  Ապահովագրության քաղաքականություն | Պայմաններ և դրույթներ

Ucraft Payment Methods

Հեղինակային իրավունք © 2021 Ucraft. Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են:

Ստանդարտ

Ներառում է

  • 15 ապրանքի քանակի սահմանափակում
  • 10000 կատեգորիաներ

Հիմնական

 

$10/ամսական

տարեկան վճարման դեպքում
  • 50 ապրանքի քանակի սահմանափակում
  • 10000 կատեգորիաներ
  • Ապրանքի հասանելիության կարգավիճակ
  • Էլ․ ապրանքներ
  • էլ․ ապրանքների մաքսիմում չափս- 100MB
  • Զեղչային կտրոններ
  • Ապրանքի SEO
  • Ապրանքի վաճառք Facebook-ում
  • Ապրանքի վաճառք Instagram-ում
  • Հավելվածներ (white-label պատրաստի հավելվածներ)
  • CSV պահպանում պատվերների տվյալների համար
  • CSV պահպանում հաճախորդի տվյալների համար

Պրոֆեսիոնալ

 

$21/ամսական

տարեկան վճարման դեպքում
  • 1000 ապրանքի քանակի սահմանափակում
  • 10000 կատեգորիաներ
  • Լքված քարտի ավտոմատ վերականգնում
  • Բազմալեզու խանութ
  • Ապրանքի հասանելիության կարգավիճակ
  • Էլ․ ապրանքներ
  • Էլ․ ապրանքների մաքսիմում չափս - 1024MB
  • Հարկերի ավտոմատ հաշվիչ ԱՄՆ-ի, Կանադայի, Միացիալ Թագավորության, Եվրոպական Միության համար
  • Զեղչային կտրոններ
  • Ապրանքի SEO
  • Ապրանքի վաճառք Facebook-ում
  • Ապրանքի վաճառք Instagram-ում
  • Ապրանքի վաճառք Amazon-ում (երրորդ կողմի հավելվածի միջոցով)
  • Խանութի կառավարման հավելված IOS սարքավորումների համար
  • Խանութի կառավարման հավելված Android սարքավորումների համար
  • Հավելվածներ (white-label պատրաստի հավելվածներ)
  • CSV պահպանում պատվերների տվյալների համար
  • CSV պահպանում հաճախորդների տվյալների համար

Անսահմանափակ

 

$69/ամսական

տարեկան վճարման դեպքում
  • 7000 ապրանքի քանակի սահմանափակում 
  • 10000 կատեգորիաներ
  • Լքված քարտի ավտոմատ վերականգնում
  • Բազմալեզու խանութ
  • Ապրանքի հասանելիության կարգավիճակ
  • Էլ․ ապրանքներ
  • Էլ․ ապրանքների մաքսիմում չափս - 10240 ՄԲ
  • Հարկերի ավտոմատ հաշվիչ ԱՄՆ-ի, Կանադայի, Միացիալ Թագավորության, Եվրոպական Միության համար
  • Զեղչային կտրոններ
  • Ապրանքի SEO
  • Ապրանքի վաճառք Facebook-ում
  • Ապրանքի վաճառք Instagram-ում
  • Ապրանքի վաճառք Amazon-ում (երրորդ կողմի հավելվածի միջոցով)
  • Խանութի կառավարման հավելված IOS սարքավորումների համար
  • Խանութի կառավարման հավելված Android սարքավորումների համաչ
  • Հավելվածներ (white-label rպատրաստի հավելվածներ)
  • CSV պահպանում պատվերների տվյալների համար
  • CSV պահպանում հաճախորդի տվյալների համար