• Պլատֆորմ
    • Բլոգի հարթակ
    • Լենդինգ էջեր
    • Օնլայն խանութներ
    • Լոգոյի պատրաստում
    • Ինտեգրացիաներ
  • Բլոգ
  • Նմուշներ
  • Ստեղծված է Ucraft-ով
  • Գնացուցակ
Ucraft
  • Իմ կայքերը
  • Հաշվի կարգավորումներ
  • Վճարում
  • Բաժանորդագրություններ
  • Օգնություն
  • Դուրս գալ
Մուտք գործել

Email Մարքեթինգ

  • Մարքեթինգի ուղեցույց
  • >
  • Email մարքեթինգ
  • >

Կիսվել:

Չնայած մարդկանց մեծամասնությունը կպնդի, որ իմեյլ մարքեթինգը վաղուց արդեն կորցրել է իր արժեքը, սակայն փորձառու մասնագետների կարծիքով այն դեռ շարունակում է մնալ մարքեթինգի լավագույն գործիքներից մեկը։ Ձեզ ենք ներկայացնում իմեյլ մարքեթինգի ամենահայտնի տեսակները:
Սկսել կարդալ >

Ի՞նչ է email մարքեթինգը

Չնայած մարդկանց մեծամասնությունը կպնդի, որ իմեյլ մարքեթինգը վաղուց արդեն կորցրել է իր արժեքը, սակայն փորձառու մասնագետների կարծիքով այն դեռ շարունակում է մնալ մարքեթինգի լավագույն գործիքներից մեկը։ Ձեզ ենք ներկայացնում իմեյլ մարքեթինգի ամենահայտնի տեսակները:
7598-asset-59.svg

Ամիսն ամփոփող էլ․ նամակ (Newsletter)

Սովորական էլ․ նամակներ են, որոնց հիմքում ընկած է ամսվա ամփոփիչ պատկերի նկարագիրը։ Սրա հիմնական նպատակն է գրավել լիդերի ուշադրությունը՝ դարձնելով նրանց ակտիվ օգտատեր
7601-asset-60.svg

Գործարքային էլ․նամակ

Սա այն էլ․ հասցեներից են, որոնք ուղարկվում են ինչ որ կոնկրետ գործողություն կատարելուց հետո։ Օրինակ որևէ կայքում բաժանորդագրվելուց հետո դուք կարող եք ստանալ գործարքային էլ․ նամակ, որտեղ կնշվի բարեհաջող բաանորդագրման մասին։
7604-asset-61.svg

Ուղիղ կապ

Հաստատում է ուղիղ կապ հաճախորդների միջևէ տեղեկացնելով նրանց վաճառքի, զեղչերի կամ այլ կարևոր
ինֆորմացիայի մասին:
7607-asset-75.svg

Սառը էլ․նամակ

Եթե մնացած այլ նամակների դեպքում Ձեզնից պահանջվում էր որևէ գործողություն, որը կենթադրեր նամակի ուղարկում, ապա այս դեպքում Դուք կարող եք կապի դուրս գալ առանց որևէ պատրվակի։ Սառը նամակների օգտագործման համար կարևոր է հասկանալ Ձեր հաճախորդներին։ Սառը նամակները կազմակերպությունը ներկայացնելու, ծառայությունների մասին խոսելու
շատ լավ մեթոդ է։
7612-asset-87.svg
Email մարքեթինգի աճը` 3800%
7614-asset-88.svg
Ամեն ծախսված $1-ի համար, email մարքեթինգը գեներացնում է 38$  Campaign Monitor
7616-asset-372x-8.png
Էլ․ նամակների 90%-ը հասնում են իրենց հասցեատերերին, սակայն հրապարակումները տեսանելի են Facebook-ի օգտատերերի միայն 2%-ին։  

Email մարքեթինգի առավելություններն են․

7618-75137404-73986708-asset-59.svg
Քիչ ֆինանսներ։
7620-75157406-74006710-asset-60.svg
Մարքեթինգային աճին հետևելու միջոցներ։
7622-75177408-74026712-asset-61.svg
Հեշտությամբ կառավարվող
քեմփեյններ
7624-75197410-asset-75.svg
Ուղիղ կապ՝ պրոդուկտի
թիրախային խմբի հետ
 

Ընտրել ճիշտ հարթակ

Եթե որոշել եք աշխատել իմեյլ մարքեթինգի միջոցով, ապա կարևոր է ընտրել լավագույն հարթակը այն իրականացնելու համար։ Մեյլերի համար նախատեսված հարթակները հնարավորություն են տալիս հավաքել հետևորդներ, ստեղծել և կառուցել մեյլերի պատրաստի նմուշներ և համեմատել մարքեթինգային արդյունքները։ Մեյլերի համար նախատեսված լավագույն հարթակներից են Interco-ը, MailChimp-ը, Keap-ը, Salesfusion-ը և Moosend-ը

 

7626-asset-89.svg
 Կազմակերպությունների 70%-ը այժմ օգտագործում է իմեյլ մարքեթինգ Բիզնեսի ոլորտում մասնագիտացած մարդկանցից մոտ 11 միլլիոնը օգտագործում են Mailchimp 
7628-asset-90.svg
Բիզնեսի ոլորտում մասնագիտացած մարդկանց մոտ 11 միլլիոնը օգտագործում են Mailchimp 
Ներկայացնում ենք Mailchimp-ը

Mailchimp-ը էլ․նամակների համար նախատեսված հարթակ է, որը հնարավորություն է տալիս ստեղծել մեյլերի մարքեթինգային արշավներ սկզբից մինչև վերջ։ Այն առաջարկում է բաժանորդագրման երեք տարբերակ․ 

Mailchimp homepage
7630-75137404-73986708-asset-59.svg
Նոր Բիզնես
7632-75157406-74006710-asset-60.svg
Աճող բիզնես
9924-7634-75177408-74026712-asset-61.svg
7634-75177408-74026712-asset-61.svg
Պրո-մարքեթեր
Եթե դուք նոր եք սկսել ձեր բիզնեսն ապա “Նոր Բիզնես” տարբերակը լավագույնն է Ձեզ համար։ Mailchimp-ում աշխատանքը սկսելու համար պարզապես գրանցվեք այնտեղ։ Կախված Ձեր գիտելիքներից, դուք կարող եք օգտվել պատրաստի նմուշներից կամ ստեղծել Ձեր անձնականը։
Screenshot from Mailchimp

Ինչպե՞ս սկսել իմեյլ մարքեթինգի ցուցակ Mailchimp-ում

 
Հարթակում գրանցվելուց հետո հաջորդ կարևոր բանը, որի մասին պետք է մտածել, դա հետևորդների քանակը ավելացնելն ու տարածելն է։ Ցուցակը կարող եք ստեղծել Ձեր դեշբորդից, “Ստեղծել ցուցակ” կոճակի օգնությամբ։ Անհրաժեշտ կլինի մուտքագրել հիմնական ինֆորմացիան կազմակերպության մասին։ Եթե Դուք նոր եք սկսում Ձեր բիզնեսն, ապա հետևորդների դատարկ ցուցակը տարածված երևույթ է։

Իմեյլ արշավի հաջողությունը կախված է երկու կետից

7636-75137404-73986708-asset-59.svg
Նամակի բովանդակությունը
7638-75157406-74006710-asset-60.svg
Email ցուցակ
7552-asset-49.svg
Այցելեք քեմփեյնի էջը և ստեղծեք նոր քեմփեյն
Նույնիսկ եթե Ձեր բովանդակությունը հրաշալի է, դա դեռ չի նշանակում որ դուք հասել եք Ձեր սահմանված նպատակին։ Մեյլերի լիսթը կազմելուց հետո կարևոր է աշխատել այն տարածելու վրա։ Սակայն հիշեք, որ օրգանիկ առաջխաղացումն այս դեպքում ցանկալի է։ 

Տարածելու լավագույն տարբերակներից մեկը հեշտ նավիգացիան է սոց․ մեդիայում և այլ հարթակներում։ Օրինակ, եթե դուք օգտագործում եք Ucraft,դուք կարող եք ավելացնել ֆորմը ընդամենը մի քանի քլիքով և նպաստեք լիդերի գեներացմանը։ Ֆորմերը կարող են բաղկացած լինել տարբեր բոքսերից, որտեղ կարող եք հանդիպել տարատեսակ հարցերի։
Email Marketing խորհուրդ: Email Մարքեթինգը ստուգված և լայն կիրառելի պրակտիկա է ամբողջ աշխարհում։ Այպիսով, դրա արդյունավետությունը հաստատված է աշխարհի լավագույն մարքեթինգային մասնագետների կողմից։

Ստեղծել հետևորդների խմբեր

Եթե դուք առաջարկում եք մի քանի ծառայություններ, ապա լավ կլինի կենտրոնանալ տարբեր թիրախային խմբերի վրա։ Օրինակ եթե դուք ունեք տեխնիկայի խանութ, ապա կարող եք ստեղծել մի քանի թիրախային խմբեր ՝կանանց, տղամարդկանց, համակարգիչ սիրողների, լուսանկարիչների համար։ Իսկ թիրախային խմբերի կառուցումն ու ձևակերպումը կախված է Ձեր նպատակներից։
 

Ստեղծեք Ձեր առաջին մարքեթինգային արշավը

Առաջին email մարքեթինգային արշավի ստեղծումը կարևոր քայլ է։ Այպիսով պետք է պատասխանել հետևյալ հարցերին․ 

 

Ի՞նչ թեմաների մասին եք ուզում գրել
Ո՞րն է թիրախային խումբը
Ո՞րն է նպատակը
 
Այս հարցերի պատասխանը կօգնի Ձեզ ձևավորել հստակ և ճիշտ մարքեթինգային արշավ։

Ինչպե՞ս ստեղծել իմեյլ մարքեթինգի արշավ Mailchimp-ում

Եթե դուք ընտրել եք Mailchimp-ն ապա դուք պետք է․
  • Այցելեք արշավների էջ և սեղմեք “Ստեղծել արշավ” կոճակը
  • Ընտրեք արշավի տեսակը
  • Ընտրեք թիրախային հետևոդների ցուցակ
  • Մուտքագրել մեյլին պատկանող հիմնական ինֆորմացիան
  • Ավելացնել լուսանկարներ
 
7640-asset-52.svg
Ընտրեք այն քեմփեյնի տեսակը, որը ուզում եք ուղարկել
7642-asset-91.svg
Ընտրեք թիրախային խումբը
7555-asset-92.svg
Թիրախային խումբը հստակեցնելուց հետո, սկսեք ձևավորել Ձեր էլ․ նամակի կառուցվածքը
7648-asset-93.svg
Ավելացրեք լուսանկարներ էլ․ նամակն ավելի տպավորիչ դարձնելու համար

Որակյալ բովանդակությունը ուժ է

Առաջին նամակն ուղարկելուց հետո անհրաժեշտ է կենտրոնացնել ողջ էներգիան բովանդակության ստեղծման վրա։ Օրինակ կարելի է ներկայացնել պրոդուկտի առավելություններն ու ծառայությունները։ Ձեր բովանդակության ուժը կախված է պատմությունը վերարտադրելու Ձեր ունակություններից․ կարճ ասած՝քոնթենթ մարքեթինգ:

Փոխակերպել հետևորդներին՝ հաճախորդների

Յուրաքանչյուր մարքեթինգային արշավի հիմքում ընկած է վաճառքի զարգացման գաղափարը։ Սա նշանակում է որ սահմանված նպատակի հիմքում ևս ընկած է պոտենցիալ հաճախորդների ուշադրության գրավումը։ Ակտիվ պահեք մեյլերի ուղարկման ընթացքը, բայց հիշեք, որ մարդկանց էլ հասցեներում միակ նամակը Ձերը չէ։

Իմեյլի Subject-ը լրացնելու ուժը

Անվանեք այն “վերնագիր”։ Հենց դրա պատճառով ու նաև՝ շնորհիվ ենք մենք բացում էլ․ նամակները, քանի որ սա առաջին բանն է ինչ մենք տեսնում ենք։ Իմեյլի վերնագիր գրելուց փորձեք պահել այն կարճ ու լակոնիկ, ինչպես նաև “ամփոփեք” մեյլի կարևորագույն կետերը փորձելով հասանելի դարձնել այն թիրախային խմբին։ Սակայն այս ամենը պետք է անել մաքսիմալ կարճ ու լակոնիկ տարբերակով։
7650-asset-92.svg
Անձնականացված վերնագրերով մեյլերը 35%-ով ավելի շատ են բացվում
Campaign Monitor
7559-asset-252x-8.png
B2B կազմակերպությունների համար առավել արդյունավետ են այն էլ․ նամակները, որոնք ներառում են թարմացումների և նորությունների մասին բովանդակություն։
7562-asset-90.svg
Մարդկանց 64%-ը պնդում է, որ նրանք բացում են մեյլերը վերնագրերի շնորհիվ-
Chadwick Martin Bailey
7567-asset-90.svg
Հաճախորդների 49%-ը նախընտրում են ստանալ գովազդային էլ․ նամակներ ամեն շաբաթ- Statista
7658-asset-64.svg
Անձնականացված էլ․ նամակների ակտիվությունը 14% է, իսկ փոխակերպումը՝10%. – Aberdeen

CTA-ի ուժը

Լավ բովանդակությամբ և լավ վերնագրով մեյլի վերջակետը CTA կոճակն է։ Սա այն վերջնական կետն է, որտեղ Դուք առաջարկում եք ընթերցողին դառնալ Ձեր հաճախորդը։ CTA-ի տեսակները բազմազան են․ օրինակ որոշ դեպքերում դրանք արտահայտում ենք շտապողականություն, մյուս դեպքերում՝բաժանորդագրման առաջարակ։
7660-75137404-73986708-asset-59.svg
Կոճակները փորձարկեք
տարբեր գույներով
 
7662-75157406-74006710-asset-60.svg
Միանգամից ուղղորդեք դեպի
հաջորդ քայլ
 
7664-75177408-74026712-asset-61.svg
Օգտագործեք CTAկոճակ, սովորական
URL-ի փոխարեն
 
7575-4760-screen-shot-2018-12-27-at-100519-am.png

Հետևեք իմեյլ արշավների առաջընթացին

Ձեր մարքեթինգային արշավի հաջողությունը չափվում է հետևորդների քանակի ավելացմամբ։ Եթե դուք օգտագործում եք MailChimp, ապա հաջողությունների մասին ինֆոգրաֆիկան հասանելի է դեշբորդից։
 
 
Chart icon

Ուշադրություն դարձրեք հետևյալ մարքեթինգային ստանդարտներին

7666-75137404-73986708-asset-59.svg
Իմեյլ թրենդներ
7668-75157406-74006710-asset-60.svg
Հետևորդների ակտիվություն
7670-75177408-74026712-asset-61.svg
Ստացված եկամուտ
Եթե չեք ուզում օգտագործել MailChimp, ապա կարող եք ստանալ նմանատիպ ինֆորմացիա նաև Google Analytics-ից։ Իմեյլ մարքեթինգը նաև համարվում է օնլայն մարքեթինգի ամենահին ձևերից մեկը, որը սակայն շարունակում է մնալ ամենաարդյունավետներից մեկն ու ամենատարածվածը։
7672-75846760-asset-68.svg
7673-75856757-67576431-asset-462x-8.png
7674-75896761-67616672-asset-57.svg

*Ucraft-ի ծառայություններից օգտվելու համար, անհրաժեշտ է լրացնել գրանցման ֆորման` ավելացնելով անհրաժեշտ ինֆորմացիան։ Օգտատերը պարտավորվում է ընդունել կայքում տեղադրված Գաղտնիության Քաղաքականությունը և Պայմաններն ու Դրույթները։ 

Վճարվող բոլոր ծառայություններն ակտիվանում են 14 օրվա անվճար փորձնական շրջանից հետո, որի ընթացքում յուրաքանչյուրը կարող է ծանոթանալ տրամադրվող ծառայություններին։ 

Պլատֆորմ
  • Օնլայն խանութներ
  • Լենդինգ էջեր
  • Բլոգի հարթակ
  • Լոգոյի պատրաստում
  • Դիզայնի գործիքներ
  • Անվճար վեբհոսթինգ
  • Առավելություններ
  • Ինտեգրացիաներ
Համայնք
  • Բլոգ
  • Մարքեթինգի ուղեցույց
  • Ակադեմիա
  • Ստեղծված է Ucraft-ով
Կազմակերպություն
  • Մեր մասին
  • Բրենդի ուղեցույց
  • Բոնուսներ
  • White Label լուծում
  • Համագործակցության պլատֆորմ
Հետևեք մեզ

Գաղտնիության քաղաքականություն |  Ապահովագրության քաղաքականություն | Պայմաններ և դրույթներ

Ucraft Payment Methods

Հեղինակային իրավունք © 2021 Ucraft. Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են:

Ստանդարտ

Ներառում է

  • 15 ապրանքի քանակի սահմանափակում
  • 10000 կատեգորիաներ

Հիմնական

 

$10/ամսական

տարեկան վճարման դեպքում
  • 50 ապրանքի քանակի սահմանափակում
  • 10000 կատեգորիաներ
  • Ապրանքի հասանելիության կարգավիճակ
  • Էլ․ ապրանքներ
  • էլ․ ապրանքների մաքսիմում չափս- 100MB
  • Զեղչային կտրոններ
  • Ապրանքի SEO
  • Ապրանքի վաճառք Facebook-ում
  • Ապրանքի վաճառք Instagram-ում
  • Հավելվածներ (white-label պատրաստի հավելվածներ)
  • CSV պահպանում պատվերների տվյալների համար
  • CSV պահպանում հաճախորդի տվյալների համար

Պրոֆեսիոնալ

 

$21/ամսական

տարեկան վճարման դեպքում
  • 1000 ապրանքի քանակի սահմանափակում
  • 10000 կատեգորիաներ
  • Լքված քարտի ավտոմատ վերականգնում
  • Բազմալեզու խանութ
  • Ապրանքի հասանելիության կարգավիճակ
  • Էլ․ ապրանքներ
  • Էլ․ ապրանքների մաքսիմում չափս - 1024MB
  • Հարկերի ավտոմատ հաշվիչ ԱՄՆ-ի, Կանադայի, Միացիալ Թագավորության, Եվրոպական Միության համար
  • Զեղչային կտրոններ
  • Ապրանքի SEO
  • Ապրանքի վաճառք Facebook-ում
  • Ապրանքի վաճառք Instagram-ում
  • Ապրանքի վաճառք Amazon-ում (երրորդ կողմի հավելվածի միջոցով)
  • Խանութի կառավարման հավելված IOS սարքավորումների համար
  • Խանութի կառավարման հավելված Android սարքավորումների համար
  • Հավելվածներ (white-label պատրաստի հավելվածներ)
  • CSV պահպանում պատվերների տվյալների համար
  • CSV պահպանում հաճախորդների տվյալների համար

Անսահմանափակ

 

$69/ամսական

տարեկան վճարման դեպքում
  • 7000 ապրանքի քանակի սահմանափակում 
  • 10000 կատեգորիաներ
  • Լքված քարտի ավտոմատ վերականգնում
  • Բազմալեզու խանութ
  • Ապրանքի հասանելիության կարգավիճակ
  • Էլ․ ապրանքներ
  • Էլ․ ապրանքների մաքսիմում չափս - 10240 ՄԲ
  • Հարկերի ավտոմատ հաշվիչ ԱՄՆ-ի, Կանադայի, Միացիալ Թագավորության, Եվրոպական Միության համար
  • Զեղչային կտրոններ
  • Ապրանքի SEO
  • Ապրանքի վաճառք Facebook-ում
  • Ապրանքի վաճառք Instagram-ում
  • Ապրանքի վաճառք Amazon-ում (երրորդ կողմի հավելվածի միջոցով)
  • Խանութի կառավարման հավելված IOS սարքավորումների համար
  • Խանութի կառավարման հավելված Android սարքավորումների համաչ
  • Հավելվածներ (white-label rպատրաստի հավելվածներ)
  • CSV պահպանում պատվերների տվյալների համար
  • CSV պահպանում հաճախորդի տվյալների համար