• Պլատֆորմ
    • Բլոգի հարթակ
    • Լենդինգ էջեր
    • Օնլայն խանութներ
    • Լոգոյի պատրաստում
    • Ինտեգրացիաներ
  • Բլոգ
  • Նմուշներ
  • Ստեղծված է Ucraft-ով
  • Գնացուցակ
Ucraft
  • Իմ կայքերը
  • Հաշվի կարգավորումներ
  • Վճարում
  • Բաժանորդագրություններ
  • Օգնություն
  • Դուրս գալ
Մուտք գործել

Որոնողական համակարգերի օպտիմիզացիա [SEO]

  • Մարքեթինգի ուղեցույց
  • >
  • SEO
  • >

Կիսվել:

Վեբկայքի կառուցումից հետո կարևոր է սկսել SEO օպտիմիզացիան կայքը տեսանելի դարձնելու համար։ Որոնողական համակարգերում բարձր դիրքերի գրավումը կայքի տեսանելիության և առաջխաղացման ամենակարևոր պայմանն է։ Ընկերացեք Google-ի հետ՝ հետևելով SEO օպտիմիզացիայի մասին մեր ուղեցույցին:
Կարդալ

SEO բառարան

Ալգորիթմ - որոնման ալգորիթմները բարդ համակարգեր են, որոնք օգտագործվում են տվյալների որոնման ինդեքսավորման եւ հարցման համար լավագույն հնարավոր արդյունքների տրամադրման համար:

 

Ալտ Տեքստ - Տեքստի նկարագարություն, որն ավելացնում են լուսանկարի HTML թեգում, վեբկայքի էջում։ Alt թեգը (կամ ատրիբուտը) այն տեքստն է, որը ցուցադրվում է այն ժամանակ, երբ նկարը էջում հնարավոր չէ ցույց տալ։

 

Անկոր Տեքստ - Հիպերլինքում հանդիպող հղում, որն այցելուներին կուղղորդի ոչ միայն որևէ էջ, այլև նրա կոնկրետ հատված։

 

Բեքլինկ - Վեբկայք եկող հղումներ

 

Բլեք հեթ - Այս պրակտիկան օգնում է նպստել կայքի դիրքերի զարգացմանը։ SEO ռազմավարության տեսակ է։

 

Քրոլեր (Crawler) - Հայտնի է նաև բոթ անունով։ Որոնողական համակարգերի bot-երը այցելում են վեբ էջեր, որպեսզի հավաքեն ինֆորմացիա տարբեր կայքերի մասին և փոխանցեն այն որոնողական համակարգին։

 

Նպատակի էջ (Destination Page) - Սա այն էջն է, որը օգտատերերը այցելում են Ձեր ներքին կայքի որոնողական դաշտից։

 

Nofollow- Որոնողական համակարգի ազդակ
Dofollow- Որոնողական համակարգի ազդակ

 

Մետա նկարագրեր - Հիմնականում տատանվում է 155 նիշի միջև և նկարագրում է կոնկրետ էջի բովանդակությունը։

 

SERP- անգլերեն հապավում, որը բացվում է ինչպես որոնողական համակարգի արդյունքների էջ

 

XML Sitemap - Թարգմանաբար նշանակում է կայքի քարտեզ, որի գլխավոր նպատակը որոնողական համակարգին տվյալ կայքի բոլոր վեբ էջերի ներկայացումն է URL-երի տեսքով։

Ինչու՞ է SEO-ն անհրաժեշտ

Երբ հարցը հասնում է վեբկայքում բանալի բառերի տեղադրմանն ու օպտիմիզացիային, օգնության է հասնում SEO-ն։ 

 

Դրա անհրաժեշտության մասին խոսելիս առաջնային կերպով կարևոր է նշել, որ այն օգնում է պահպանել վեբկայքի առաջնային դիրքերը որոնողական համակարգերում ՝ստեղծելով ավելի բարենպաստ պայմաններ Ձեր վեբկայքի զարգացման համար։ 

Չնայած Google-ը համարվում է առաջատար որոնողական համակարգը, այն միակը չէ։ Դրան զուգահեռ գործում են նաև մի շարք որոնողական համակարգեր, ինչպիսիք են՝ Bing, Yandex, Baidu և AOL։
6708-asset-59.svg
Մարքեթինգի մասնագետների 61%-ը պնդում են, որ թրաֆֆիք գեներացնելն իրենց համար մարտահրավեր է։
Hubspot
6710-asset-60.svg
Seo լիդերը ապահովում են մինչև 14.6% վարկանիշ, մինչդեռ այլ լիդերը ապահովում են 1.7%:
Wrike
6712-asset-61.svg
Օգտագործեք Google-ը տարեկան 2 տրիլիոն որոնում կատարելու համար:
Seo tribunal

Ինչպե՞ս ընտրել ճիշտ բանալի բառեր

Բովանդակության ստեղծումից հետո երկրորդ կարևորագույն քայլը բանալի բառերի օգտագործումն է։
 
Ինչպե՞ս է այն աշխատում․ Google-ը հավաքագրում ու հետազոտում է բոլոր այն բառերը և բառակապակցությունները, որոնք կապված են Ձեր վեբկայքին և հետո տրամադրում է ակտիվության ցուցանիշ։  

 

Բանալի բառերի կարևորության հստակեցումը կօգնի Ձեզ նպաստել բիզնեսի առաջխաղացմանն ավելի արագ և համակարգված ձևով։ 

Ինչպես ընտրել լավագույն բանալի բառերը

Եթե հերթը հասել է վեբկայքի բովանդակությանը, ապա այս դեպքում Դուք ազատ եք բացահայտելու բառերի ճկունությունն ու գործածության նպատակները։ 

Բանալի բառերի ֆունկցիան շատ պարզ է․ սրանք բոլոր այն բառերն են, որոնք որոնելով, օգատերերը գտնում են համապատասխան SEO օպտիմալացված էջերը։ 

Ընտրելով ճիշտ բանալի բառեր դուք ոչ միայն կապահովեք վեբկայքի օրգանիկ առաջխաղացումը, այլ նաև կանեք Ձեր առաջին քայլերը որոնողական համակարգերի առաջխաղացման գործում։
 

Բանալի բառերի կառուցվածքը և երկարությունը

Ուշադրություն դարձրեք որոնողական համակարգերում առաջնային տեղ գրաված բանալի բառերին։ Ըստ կառուցվածքի նրանք ունենում են գլխավոր և երկրորդական բառեր։ Նրանք երկուսն էլ պետք է հարմարեցված լինեն Ձեր վեբկայքին։
Screenshot of Google Search for shoe discount online

Ինչպե՞ս գտնել լավագույն բանալի բառերը

Բանալի բառերը շարադրությունների ու էսսեների պես չեն գրվում։ Այստեղ կարևոր է արտաքին ազդակների միջամտությունը։ Ձեզ ենք ներկայացնում մի քանի գործիք, որոնք կօգնեն Ձեզ ընտրել լավագույն բանալի բառերը Ձեր վեբկայքի համար։
Screenshot of Google Search for shoe discount online

Google suggest

Գործիքը բառացիորեն թարգմանվում է որպես գուգլը առաջարկում է։ Սա մեզ բոլորիս հայտնի գործիք է, որին առավել շատ հանդիպում ենք որոնողական պրոցեսի ժամանակ։ Նախադասությունը գրելու ընթացքում, Google-ը առաջարկում է հնարավոր տարբերակներ՝ ելնելով Ձեր ընտրված բառերից (տես՝ բանալի բառ):
Screenshot of Google Search for website builder
Screenshot of Google Search for shoe discount online

Google trends

Որոնումների քանակը կարող է տատանվել ամեն օր։ Վերելքի ու անկումների մասին ինֆորմացիան կարելի է գտնել Google trends-ում։ Սա նաև լավ հնարավորություն է՝ հասկանալու, թե կոնկրետ ո՞ր բանալի բառը ի՞նչ արդյունք է տալիս։
Screenshot of Google Trends Comparing Website Builder and Free Website
Screenshot of Google Search for shoe discount online

Google keyword planner գործիք

Բանալի բառեր գեներացնելու համար նույնպես ոգեշնչում է պետք։ Այս գործիքում Դուք կարող եք գտնել նոր բանալի բառեր՝ ուղղակիորեն տեղադրելով Ձեր միտքը կամ գաղափարը։ Գործիքը ավտոմատ կերպով կգեներացնի ամենահարմար բանալի բառերը։
Screenshot of Google Search for shoe discount online

Մետա նկարագրություններ և վերնագրեր

Որոնողական համակարգում որևէ վեբկայք գտնելուց, ձեզնից պահանջվում է 30ից ոչ ավելի վրկ․ որպեսզի Դուք հասկանաք արդյո՞ք այն պետքական է, թե՞ ոչ։ Այսպիսով ձեր ընտրությունները օնլայն տիրույթում կառավարվում են մատչելի ու գրավիչ մետանկարագրությունների և վերնագրերի օգնությամբ։

Մետա վերնագիրը ցույց է տալիս վեբկայքի էջի անունը, իսկ մետա նկարագրությունը ամփոփում է տվյալ էջի բովանդակությունն ամբողջությամբ։ Մետա վերնագրերը գրելուց առաջ հիշեք, որ դրանք կարող են տատանվել մինչև 50 նիշը, իսկ մետա նկարագրերը կարող են տատանվել 150 նիշի միջև։
 
Screenshot on Asking Google to Show Titles and Descriptions

Լինքբիլդինգի արվեստը

Լինքբիլդինգը (Link Building) անգլերեն բառակապակցություն է ինչը բառացիորեն թարգմանելու դեպքում կստացվի ՝ հղումների կառուցում։ Հղումների կառուցումը ամենահայտնի տերմիններից մեկն է համարվում SEO աշխարհում։ Սա հենց այն գործընթացն է, որի շնորհիվ ձեր կայքը ունենում է հղումներ այլ կայքերից։ Սակայն ճիշտ արդյունքի հասնելու համար կարևոր է ուսումնասիրել Ձեր բիզնեսը, որպես առանձին կերպար ՝ ընկալելով դրա առավելությունները, թերություններն ու նախասիրությունները։ Լինքբիլդինգի տեսակները սակայն բազմազան են։

NATURAL BACKLINKS (բնական բեքլինկեր)
Կախված Ձեր վեբկայքի բովանդակությունից, լինքբիլդինգի պրոցեսը կարող է սկսվել առանց որևէ ջանքի։ Սակայն այս դեպքում, կարևոր է ստեղծել տպավորիչ և ունիկալ բովանդակություն։ Նման դեպքում ընթերցողին կմնա միայն հետաքրքրվել ու նպաստել Ձեր բիզնեսի ակտիվությանը։

NON-EDITORIAL LINK BUILDING (Ոչ խմբագրական լինք բիլդինգ)
Սա համարվում է լինքբիլդինգի ոչ բնական տեսակ, քանի որ այս դեպքում հղումները ստեղծում եք ինքներդ ու տարածում դրանք տարբեր ֆորումներում, վեբկայքերում կամ բլոգերում։ Հասկանալի պատճառներով սա թվում է լավագույնն ու ամենահարմարը։ Այս տարբերակով աշխատելու դեպքում խորհուրդ ենք տալիս հիշել չափի զգացողության մասին՝ զերծ մնալով սպամից ու հոգնեցնող նամակներից

Բլոգի վարում
Բլոգի վարումը կարող է ավելացնել SEO օպտիմիզացիայի շանսերը յուրօրինակ ու տպավորիչ բովանդակության միջոցով։ Այս դեպքում Դուք կգրավեք շատ ընթերցողների ուշադրությունը, ինչն էլ կգրավի նրանց ընկերներին, հետո գործընկերներին, հետո նրանց ընկերներին․․․մի խոսքով Դուք արդեն հասկացաք։

Source: Intercom Blog

Source: Hubspot Blog

Source: Ucraft Blog

6749-asset-59.svg
Google-ը պատասխանատու է ընդհանուր օրգանիկ ակտիվության 94%-ի համար
6751-asset-60.svg
Մարքեթինգային մասնագետների 61%-ը նշում է, որ SEO-ի զարգացումը կազմակերպության առաջխաղացման կարևոր նախապայմաններից է։   (hubspot, 2018)

Խորհուրդ

Ձեր կայքի SEO-ն ակտիվացնելու համար խորհուրդ կտանք ստեղծել Google My Business հաշիվ։ Այստեղ կգտնեք մեծ քանակությամբ գործիքներ՝ նախատեսված բիզնեսի առաջխաղացման, ինչպես նաև մարքեթինգային ստրատեգիաների մշակման համար։ .
 
➊ B2B հետազոտողների 89% -ը օգտագործում են համացանցը՝ հավաքելով օնլայն գնումների մասին ինֆորմացիա։ 

 

➋ eCommerce այցելությունների 39%-ը գալիս են որոնումներից։
 
Gif: Showing Tips
6907-asset-68.svg
6908-67576431-asset-462x-8.png
6909-67616672-asset-57.svg

*Ucraft-ի ծառայություններից օգտվելու համար, անհրաժեշտ է լրացնել գրանցման ֆորման` ավելացնելով անհրաժեշտ ինֆորմացիան։ Օգտատերը պարտավորվում է ընդունել կայքում տեղադրված Գաղտնիության Քաղաքականությունը և Պայմաններն ու Դրույթները։ 

Վճարվող բոլոր ծառայություններն ակտիվանում են 14 օրվա անվճար փորձնական շրջանից հետո, որի ընթացքում յուրաքանչյուրը կարող է ծանոթանալ տրամադրվող ծառայություններին։ 

Պլատֆորմ
  • Օնլայն խանութներ
  • Լենդինգ էջեր
  • Բլոգի հարթակ
  • Լոգոյի պատրաստում
  • Դիզայնի գործիքներ
  • Անվճար վեբհոսթինգ
  • Առավելություններ
  • Ինտեգրացիաներ
Համայնք
  • Բլոգ
  • Մարքեթինգի ուղեցույց
  • Ակադեմիա
  • Ստեղծված է Ucraft-ով
Կազմակերպություն
  • Մեր մասին
  • Բրենդի ուղեցույց
  • Բոնուսներ
  • White Label լուծում
  • Համագործակցության պլատֆորմ
Հետևեք մեզ

Գաղտնիության քաղաքականություն |  Ապահովագրության քաղաքականություն | Պայմաններ և դրույթներ

Ucraft Payment Methods

Հեղինակային իրավունք © 2021 Ucraft. Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են:

Ստանդարտ

Ներառում է

  • 15 ապրանքի քանակի սահմանափակում
  • 10000 կատեգորիաներ

Հիմնական

 

$10/ամսական

տարեկան վճարման դեպքում
  • 50 ապրանքի քանակի սահմանափակում
  • 10000 կատեգորիաներ
  • Ապրանքի հասանելիության կարգավիճակ
  • Էլ․ ապրանքներ
  • էլ․ ապրանքների մաքսիմում չափս- 100MB
  • Զեղչային կտրոններ
  • Ապրանքի SEO
  • Ապրանքի վաճառք Facebook-ում
  • Ապրանքի վաճառք Instagram-ում
  • Հավելվածներ (white-label պատրաստի հավելվածներ)
  • CSV պահպանում պատվերների տվյալների համար
  • CSV պահպանում հաճախորդի տվյալների համար

Պրոֆեսիոնալ

 

$21/ամսական

տարեկան վճարման դեպքում
  • 1000 ապրանքի քանակի սահմանափակում
  • 10000 կատեգորիաներ
  • Լքված քարտի ավտոմատ վերականգնում
  • Բազմալեզու խանութ
  • Ապրանքի հասանելիության կարգավիճակ
  • Էլ․ ապրանքներ
  • Էլ․ ապրանքների մաքսիմում չափս - 1024MB
  • Հարկերի ավտոմատ հաշվիչ ԱՄՆ-ի, Կանադայի, Միացիալ Թագավորության, Եվրոպական Միության համար
  • Զեղչային կտրոններ
  • Ապրանքի SEO
  • Ապրանքի վաճառք Facebook-ում
  • Ապրանքի վաճառք Instagram-ում
  • Ապրանքի վաճառք Amazon-ում (երրորդ կողմի հավելվածի միջոցով)
  • Խանութի կառավարման հավելված IOS սարքավորումների համար
  • Խանութի կառավարման հավելված Android սարքավորումների համար
  • Հավելվածներ (white-label պատրաստի հավելվածներ)
  • CSV պահպանում պատվերների տվյալների համար
  • CSV պահպանում հաճախորդների տվյալների համար

Անսահմանափակ

 

$69/ամսական

տարեկան վճարման դեպքում
  • 7000 ապրանքի քանակի սահմանափակում 
  • 10000 կատեգորիաներ
  • Լքված քարտի ավտոմատ վերականգնում
  • Բազմալեզու խանութ
  • Ապրանքի հասանելիության կարգավիճակ
  • Էլ․ ապրանքներ
  • Էլ․ ապրանքների մաքսիմում չափս - 10240 ՄԲ
  • Հարկերի ավտոմատ հաշվիչ ԱՄՆ-ի, Կանադայի, Միացիալ Թագավորության, Եվրոպական Միության համար
  • Զեղչային կտրոններ
  • Ապրանքի SEO
  • Ապրանքի վաճառք Facebook-ում
  • Ապրանքի վաճառք Instagram-ում
  • Ապրանքի վաճառք Amazon-ում (երրորդ կողմի հավելվածի միջոցով)
  • Խանութի կառավարման հավելված IOS սարքավորումների համար
  • Խանութի կառավարման հավելված Android սարքավորումների համաչ
  • Հավելվածներ (white-label rպատրաստի հավելվածներ)
  • CSV պահպանում պատվերների տվյալների համար
  • CSV պահպանում հաճախորդի տվյալների համար