UC ERP. Բոլորը մեկում հարթակ բիզնեսի կառավարման համար

Բիզնեսով զբաղվող մարդիկ վստահաբար գիտեն՝ բոլոր գործընթացները միաժամանակ կառավարելը երբեմն նման է բազմաթիվ անհայտներով հավասարման: Բայց նաև գաղտնիք չէ, որ Ucraft-ը մշտապես փորձում է օգնել բիզնեսներին իր նոր գործիքներով կամ նախաձեռնություններով: Այս անգամ մեր թիմը մշակել է աշխատող բանաձև Ձեր բազմաթիվ անհայտներով հավասարումը լուծելու համար: 

 

Եվ այսպես, ներկայացնում ենք UC ERP-ն՝ մեկ միասնական հարթակ, որի միջոցով հնարավոր է ավտոմատացնել բիզնեսի կառավարման բոլոր գործընթացները: Սա նշանակում է, որ Ձեզ այլևս հարկավոր չէ օգտագործել տարբեր տեղական կամ արտասահմանյան համակարգեր առանձին գործընթացներ վերահսկելիս՝ լինի դա արտադրություն, հաշվապահություն, թե ՄՌԿ: Բայց նախ եկեք հասկանանք՝ առհասարակ ի՞նչ համակարգի հետ գործ ունենք և ի՞նչ է ERP-ն:

 

 

Ի՞նչ է ERP համակարգը

 

Enterprise resource planning-ը (ERP) կամ Ձեռնարկության ռեսուրսների կառավարումը (ՁՌԿ) համակարգ է, որը կազմակերպությունները օգտագործում են իրենց ամենօրյա բիզնես գործունեությունը կառավարելիս: Խոսքը ընկերություն ղեկավարելու համար անհրաժեշտ բոլոր հիմնական բիզնես գործընթացների մասին է՝ ֆինանսներ, ՄՌԿ, արտադրություն, ապրանքաշրջանառություն, առք, վաճառք և այլն: ERP համակարգը միավորում է այս բոլոր բիզնես գործընթացները մի հարթակում և թույլ տալիս օգտվել միևնույն տվյալների բազայից:

 

Չնայած, որ ERP համակարգի նախատիպեր գործարկվել են դեռևս 1980-ականներից, այսօր դրանք էականորեն տարբերվում են իրենց «նախնիներից»: Բանն այն է, որ հիմա ERP համակարգերը աշխատում են ամպային սիսթեմով և օգտագործում են վերջին սերնդի տեխնոլոգիաները, անգամ արհեստական ​​ինտելեկտ: Հենց այս ամպային համակարգն էլ ապահովում է հասանելիություն տվյալների բազային ցանկացած սարքավորումով: 

 

Համեմատության համար կարելի է ասել, որ ERP-ն ձեռնարկության կենտրոնական նյարդային համակարգն է, որը սնուցում է բոլոր գործընթացները: Այսպես՝

 

  • Ֆինանսներին անհրաժեշտ է ERP՝ հաշվետվությունները արագ կազմելու և վերահսկելու, ինչպես նաև աշխատողների աշխատավարձը հաշվարկելու համար: 

  • Կրեդիտորական պարտքերը կառավարելիս անհրաժեշտ է ERP՝ մատակարարներին ճիշտ և ժամանակին վճարելու համար:

  • Վաճառքներ իրականացնելիս անհրաժեշտ է ERP՝ հաճախորդների բոլոր պատվերները կազմակերպելու համար:

  • Դրամարկղի անխափան աշխատանքին նույնպես անհրաժեշտ է ERP-ն՝ ապրանքների տվյալները պահպանելու և վաճառքը կառավարելու համար:

  • Արտադրությանն արհրաժեշտ է ERP՝ մուտքագրված ապրանքները և արտադրական պրոցեսները վերահսկելու համար:

  • Եվ վերջապես ղեկավարությանն անհրաժեշտ է ERP՝ ընկերության ցանկացած գործընթացի մասին յուրաքանչյուր պահի տեղեկանալու և ժամանակին որոշումներ կայացնելու համար:

     

     

Ինչպես կռահեցիք, ERP համակարգը կարևոր և նույնիսկ անփոխարինելի նշանակություն ունի հազարավոր մեծ ու փոքր ձեռնարկությունների համար՝ անկախ նրանից, թե ինչ գործունեություն են նրանք ծավալում:

 

ERP համակարգերը ուսումնասիրելուց հետո գանք տեղական շուկա և անդրադառնանք մեր նոր հարթակին՝ UC ERP-ին:

 

 

UC ERP. Մեկ պարզ հարթակ՝ բոլոր բարդ գործընթացների համար

 

Հայաստանում բիզնեսի ավտոմատացումը անխափան կազմակերպելիս գործարարներին միջինում անհրաժեշտ է 3-4 տարբեր համակարգ, ընդ որում՝ դրանց զգալի մասը հայալեզու չէ և երբեմն նույնիսկ լիովին չի համապատասխանում կազմակերպության պահանջներին: Հենց այս խնդիրը լուծելու նպատակով մենք մշակել ենք UC ERP-ն՝ բոլորը մեկում ամպային հարթակ, որն ամբողջությամբ հայերեն է: Բնականաբար ասել, որ UC ERP-ն հայալեզու հարթակ է և այդքանով ավարտել, կնշանակի գործը կիսատ թողնել, քանի որ այստեղ գլխավորը տեղայնացումն է:

 

Հարթակն ամբողջությամբ և մասնավորապես՝ նրա ֆինանսական բլոկը՝ ներառյալ հաշվապահություն, գնումներ, հաշվետվություններ, invoice-ներ, հարմարեցված է ՀՀ օրենսդրության պահանջներին: UC ERP-ն համակցված է նաև ՀՀ բոլոր բանկերի, POS տերմինալների և վճարային համակարգերի, դրամապանակների հետ, այդ թվում՝ Fast Shift, Idram, Telcell: 

 

hashvapahutyun

 

Օգտագործելով UC ERP կստանաք հնարավորություն՝ նրան ինտեգրելու բոլոր անհրաժեշտ սարքավորումները և համակարգերը՝ վաճառքն արագ և արդյունավետ կազմակերպելու համար: Օրինակ՝ մանրածախ վաճառքի դեպքում կարելի է ինտեգրել՝

 

  • նոր սերնդի ՀԴՄ մեքենաներ

  • տվյալների փոխանցում ՊԵԿ տեղեկատվական շտեմարան e-mark համակարգի միջոցով

  • գնապիտակ և վաճառքի կտրոն տպող սարքեր

  • գծիկավոր կոդ և մագնիսական քարտ կարդացող սարքեր

  • գույքագրման տվյալների հավաքագրման տերմինալ

 

Բացի այս ամենից՝ UC ERP-ին կարելի է հեշտությամբ ինտեգրել նաև ցանկացած այլ գործիք՝ սկսած ամենապարզ ինտեգրացիաներից մինչև մարքեթինգային գործիքներ ու ավելին: Դե իսկ Ucraft Next-ին ինտեգրելու մասին չխոսելն անհնար է: Եթե ունեք օնլայն խանութ՝ ստեղծված Ucraft Next-ով, նրան հեշտությամբ կարող եք կցել UC ERP, և Ձեր տվյալները կպահպանվեն մեկ ընդհանուր բազայում՝ ապահովելով տվյալների համադրում, աշխատանքի օպտիմալացում և ֆինանսական հոսքերի շրջանառության ընդհանուր տեսանելիություն: Պատկերացրեք՝ կառավարում եք Ձեր օնլայն և օֆլայն խանութները՝ կրճատելով մի քանի բարդ քայլեր: 

 

Այսպիսով, վերադառնալով կառուցվածքին՝ UC ERP-ն ունի 11 մոդուլ՝

 

  1. Մանրածախ վաճառք

  2. Մեծածախ վաճառք

  3. Գնում

  4. Պաշար

  5. CRM

  6. ՀՄ կառավարում

  7. Հաշվապահություն

  8. ՄՌ կառավարում

  9. Աշխատավարձերի հաշվարկում

  10. Արտադրություն

  11. Նախագծերի կառավարում

 

 

Համակարգը ստեղծված է այնպես, որ հարմար լինի առևտրային գործունեությամբ զբաղվող յուրաքանչյուր կազմակերպության համար՝ մանրածախ, թե մեծածախ: Ընդամենը պետք է ընտրել Ձեզ համապատասխան 3 փաթեթներից մեկը, որոնցից յուրաքանչյուրը ներառում է՝

 

  • 90 օր անվճար փորձաշրջան

  • օգտատերերի անսահմանափակ քանակ

  • թիմակիցների դերերի ընդլայնված կարգավորումներ

  • անսահմանափակ հիշողության ծավալ

  • անվճար Google Cloud հոսթինգ

  • հարթակի անվճար ուսուցում

  • 24/7 ավտոմատացված սպասարկում

 

Փաթեթներում տարբեր է մոդուլների քանակը՝ կախված նրանից՝ Ձեր բիզնեսը փոքր է, մեծ, թե միջին: Առաջինը «Փոքր բիզնես» փաթեթն է, որը ներառում է վաճառքների, գնումների և պահեստի կառավարում, CRM և ավելին: «Միջին բիզնես» փաթեթը թույլ է տալիս կառավարել նաև ֆինանսները և կազմակերպել հաշվապահության ողջ գործընթացը: «Բոլորը մեկում» փաթեթը, ինչպես կարելի է հասկանալ անվանումից, ներառում է հարթակի բոլոր հնարավորությունները, այդ թվում՝ ՄՌԿ, աշխատավարձեր, արտադրություն և նախագծերի կառավարում:

 

Ընդհանուր առմամբ, ահա այն բոլոր հնարավորությունները, որ ընձեռում են UC ERP-ի մոդուլները:

 

  • Մանրածախ վաճառքի UC ERP-ի POS (Point of Sale) համակարգի օգնությամբ կարող եք ստանալ վճարման անհրաժեշտ մեթոդներ, ապրանքների և վաճառքի տվյալների միասնական բազա, հավատարմության ծրագիր, մշակված զեղչային համակարգ և շատ ավելին։ Անգամ ամենափոքր փաթեթը մի քանի անգամ կպարզեցնի Ձեր բիզնեսի կառավարումը: 

  • Եթե ցանկանում եք կառավարել Ձեր ֆինանսական հոսքերը, UC ERP-ի ֆինանսական կառավարման շնորհիվ կկարողանաք կազմակերպել հաշվապահական գործընթացները, ստանալ ծախսերի և եկամուտի մանրակրկիտ հաշվետվություն, օգտվել կանխատեսումներից և այլն։

  • Ինչ վերաբերում է վաճառքներին, գնումներին և պատվերների կատարմանը, UC ERP-ն հնարավորություն է տալիս ստանալ բոլոր կարևոր ցուցանիշները տվյալների մեկ բազայում և վարել հաշիվներ ընդհանուր մատյանում։

  • UC ERP-ի միջոցով կարող եք մուտքագրել պահեստի տվյալները, կատարել գույքագրում, հեշտությամբ նույնականացնել տվյալները և շատ ավելին:

  • Եթե վաճառքների հետ զբաղվում եք նաև արտադրությամբ, կկարողանաք կառավարել արտադրության և իրացման գործընթացները, հետևել հումքի և արտադրանքի շարժին և ստանալ ամբողջական տվյալներ ծախսերի և եկամուտների մասին։

  • ERP համակարգի ընդլայնված CRM գործիքների միջոցով էլ կստանաք հաճախորդների տվյալները մեկ համակարգում, կհետևեք գրանցումների ակտիվությանը և կկազմակերպեք մարքեթինգային արդյունավետ արշավներ՝ բարձրացնելով ներգրավվածության ցուցանիշները։

  • UC ERP-ն հնարավորություն է տալիս նաև ավտոմատացնել աշխատակիցների ընդունման և վարձատրման գործընթացները՝ ՀՀ օրենսդրությանը համապատասխան, հետևել հաճախելիությանը և կատարողականին, ինչպես նաև պարզեցնել փաստաթղթաշրջանառությունը։

  • Համակարգի միջոցով կարող եք նաև դերերի բաշխում կատարել, օրինակ՝ ավելացնել թիմակիցներ, խմբագրել գործողությունների հասանելիությունը Ձեր նախընտրած պայմաններով և այլն:

  • UC ERP-ի միջոցով հեշտ է կառավարել նաև նախագծերը՝ օգտագործելով առաջադրանքների ընդհանուր վահանակ։ Այս գործիքների միջոցով էլ կկարողանաք սահմանել վերջնաժամկետներ, հետևել աշխատանքի կատարման փուլերին և հեշտությամբ կառավարել դրանք։

 

Այս ամենը ավելի լավ պատկերացնելու համար եկեք քննարկենք UC ERP-ի կիրառումը մանրածախ բիզնեսում՝ նրա POS Awesome հավելվածի միջոցով:

 
Ընտրելով փաթեթներից որևէ մեկը և ակտիվացնելով հավելվածը՝ Դուք կարող եք.

  • Իրականացնել վաճառք օնլայն և օֆլայն ռեժիմներում

  • Ավելացնել, խմբագրել ապրանքները, կազմել գնացուցակ

  • Տեսնել, թե ինչ վաճառքներ են իրականացվել և ինչ փուլում են դրանք՝ գնում, չեղարկում, վերադարձ

  • Հեշտությամբ կառավարել Ձեր բոլոր վճարումները, հետևել կանխիկ և անկախիկ դրամական հոսքերին՝ ներառյալ վճարվող զուտ գումար և հարկեր

  • Օգտագործել ՀՀ-ում գործող բոլոր անհրաժեշտ սարքավորումներն ու համակարգերը, օրինակ՝ ՀԴՄ տպիչ

  • Ստանալ տեղեկություն պահեստի մնացորդի և վաճառքների տվյալների մասին իրական ժամանակում

  • Ավտոմատացնել զեղչային համակարգը և հավատարմության միավորները

  • Ստեղծել հատուկ արշավներ հաճախորդների տարբեր խմբերի համար

  • Սահմանել թիմակիցների դերերը և տրամադրել գործողությունների անհատական հասանելիություն 

  • Եվ ավելին

 

posawesome havelvats

 

Վստահաբար կարելի է ասել, որ POS Awesome թույլ է տալիս ավտոմատացնել մանրածախ առևտրի կազմակերպման և վաճառքի կառավարման բոլոր փուլերը: 

 

Այսպիսով, օգտագործելով UC ERP-ի մոդուլները և ընտրելով Ձեզ համապատասխան փաթեթը՝ Դուք կարող եք հետևել բիզնես գործընթացների ամբողջական շղթային՝ արտադրությունից մինչև իրացում, և կառավարել բոլոր քայլերը մեկ հարթակում։ Միասնական ամպային համակարգի և տվյալների մեկ ամբողջական բազայի շնորհիվ էլ՝ հետևել գործարքների պատմությանը և կանխատեսումներին: Եվ իհարկե, այս ամենի արդյունքում Դուք վստահաբար կտնտեսեք տարբեր հարթակների համար վճարվող գումար և կխնայեք ժամանակ:

 

 

Որո՞նք են UC ERP-ի առավելությունները

 

ERP համակարգերը առաջարկում են մի շարք առավելություններ, առանց որոնց 21-րդ դարում դժվար է պատկերացնել բիզնեսի կառավարումը: Կարևոր է հատկապես այն, որ ERP-ն աշխատում է նոր սերնդի տեխնոլոգիաներով, որոնք օգնում են ամպային համակարգերին արագորեն բարելավել իրենց հնարավորությունները՝ առանց պարբերական թարմացումների: Իսկ UC ERP-ն, բացի վերը նշվածը, ունի մի շարք առավելություններ հենց տեղական շուկայի համար:

 

  1. Եվ այսպես, առաջինն ու ամենակարևորը լոկալիզացիան է: Հարթակը ոչ միայն ամբողջությամբ թարգմանված է և առաջարկում է տեղական մի շարք ծառայություններ, այլև ապահովում է ՀՀ-ում գործող կարգավորումներին համապատասխանեցված գործընթացներ։ Դուք այստեղ կարող եք ավտոմատացնել հաշիվ ապրանքագրերի ու ինվոյսների ձևակերպումը, փոխանցել գործարքների տվյալները տեղական բանկերի ինտերնետ բանկինգ համակարգեր և շատ ավելին։ Այս ամենի արդյունքում նվազում են ռիսկերն ու մարդկային գործոնը, և Դուք խնայում եք ժամանակ։ Քանի որ հարթակը հարմարեցված է ՀՀ օրենսդրության պահանջներին, այն հնարավորություն է տալիս աշխատել տեղական շուկայում՝ առանց հավելյալ համակարգեր ներգրավելու:

  2. Սրանից բխում է նաև UC ERP-ի երկրորդ կարևոր առավելությունը. այն բոլորը մեկում հարթակ է, որ թույլ է տալիս միավորել և հետևել բիզնես գործընթացների ամբողջական շղթային՝ արտադրությունից մինչև իրացում, հաշվապահությունից մինչև ՄՌԿ և ավելին: Օգտագործելով UC ERP՝ Դուք միանգամից կրճատում եք մի քանի ծավալուն և բարդ քայլեր, այդ թվում՝ տվյալների փոխանցում մի հարթակից մյուսը:

  3. Իսկ այդ ամենը հնարավոր չէր լինի առանց հեշտ ու հարմարավետ ինտերֆեյսի: Ֆունկցիոնալությունից բացի՝ աշխատանքից նաև պետք է հաճույք ստանալ: Այդ պատճառով էլ UC ERP-ի ինտերֆեյսը մշակված է ժամանակակից դիզայնի ստանդարտներով՝ դարձնելով աշխատանքը հաճելի:

  4. Լինելով ամպային հարթակ՝ UC ERP կարելի է մուտք գործել ցանկացած գաջեթով ցանկացած վայրից, ապահովել տվյալների պահպանման անսահմանափակ ծավալ, լինել հասանելի միաժամանակ մի քանի օգտատերերի՝ տարբեր դերերով և թույլտվություններով:

  5. UC ERP-ն ճկուն գործիք է, որը հեշտությամբ կարող է համապատասխանեցվել Ձեր բիզնեսի պահանջներին և ավելի արագ արդյունքներ գրանցել, քան որևէ այլ համակարգ։ Ավելին՝ Դուք կարող եք ինքներդ խմբագրել և փոփոխել գործընթացներն ու քայլերը՝ ըստ Ձեր բիզնեսի մոդելի: Հաշվի առնելով, որ կան փաստաթղթեր կամ գործընթացներ, որոնք ունեն իրենց բնորոշ հաստատման փուլերը, մենք մշակել ենք UC ERP-ն այնպես, որ հնարավոր լինի կազմակերպել դրանք Ձեզ հարմար եղանակով: 

 

Հաշվի առնելով այս բոլոր առավելությունները՝ կարելի է վստահորեն ասել, որ UC ERP-ի հետ տեղական շուկայում բիզնեսի զարգացման առաջընթացը երաշխավորված է:

 

Այս բոլոր առավելությունները իրար գումարած՝ UC ERP-ն հարթակ է, որն իր բազմաֆունկցիոնալության և ճկունության շնորհիվ փոխարինում է մի քանի տարբեր և բարդ աշխատող համակարգերի: 

 

Բիզնեսի կառավարման համար նախկինում մշակված ծրագրերը գնալով ավելի դժվար են աշխատում ներկայիս գործընթացների հետ: Իսկ այս տեխնոլոգիան ծնվել է վերջին տասնամյակում և զարգացել բոլորովին այլ մտածելակերպով: Հենց դա է պատճառը, որ Ucraft թիմը մշակել է հենց այնպիսի հարթակ, որի հիմնական սկզբունքն է անել հնարավորինս՝ հաջողության հասնելու համար, ոչ թե անել այն, ինչ բավարար է կամ անհրաժեշտ է բիզնեսի կառավարման կոնկրետ փուլում:

 

Այսպիսով, մեր բանաձևը պարզ է՝ բիզնեսը տարբեր ծրագրերին հարմարեցնելու փոխարեն օգտագործել մեկ հարթակ, որը կհարմարվի Ձեր բիզնեսին և կբավարարի նրա բոլոր պահանջները առանց բարդությունների:

 

Դե ինչ, հիմա, երբ արդեն ծանոթ եք UC ERP-ի առավելություններին և առաջարկվող փաթեթներին, կարող եք կապ հաստատել մեզ հետ՝ ընտրելու լավագույն տարբերակը Ձեր բիզնեսի համար: 

Այլ նմանատիպ նյութեր

446,005 entrepreneurs like you already have a head start

Become one of them by getting world-class expertise delivered into your inbox, for free.

Email
Error message sample